Gemilang Mirza Sdn. Bhd diserbu Bank Negara Malaysia

Posted on 19 October 2008. Filed under: Banking, Finance, HYIP, Pelaburan, Perbankkan | Tags: , , , , , |

Kota Kinabalu – Asal blogger ini menulis mengenai tajuk sensasi di atas, ramai rasanya pelayar internet, pelabur Gemilang Mirza yang ingin tahu mengenai hal ini hinggakan anda mengklik ke artikel ini untuk ingin tahu lebih lanjut, sebenarnya sehingga ke saat saya mengupload artikel ini, ianya belum lagi terjadi. dan keingintahuan, kecemburuan, kewaspadaan kita yang menebal membuat kita mempercayai ianya akan berlaku suatu saat dimasa akan datang, mungkin ya mungkin tidak, bukan hak saya untuk mengadilinya, yang baru sahaja saya pelajari dalam masa 2 minggu memblog menggunakan wordpress ini saya amati dan kaji adalah statistik yang di berikan mengenai senarai pengunjung, artikel yang paling banyak diklik di laman ini adalah mengenai berita Gemilang Mirza suatu yang menarik kerana syarikat tersebut sendiri tidak menyediakan laman web. Di sini saya sertakan statistik pada 19Hb. Oktober.

Sorry for joke of the day. dan bantu saya untuk tinjauan pendapat mengenai

Take my poll!

Gemilang Mirza sampai bila kan bertahan?
Bulan depan.
Hujung tahun 2009.
Bila pelabur dah sampai 1 juta orang
Takkan terkubur.sampai bila – bila
Enda pasti, susahkan tidur memikirkannya.
Malas tah ku ingau.
pollcode.com free polls

Make a Comment

Leave a comment

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...